16 Ağustos 2014 Cumartesi

Bitmeyen Kek

Bu isimi neden koyduğumu açıklıyayım?

 Günlerdir bir blog açıp günümü ve hayatımdaki önemli olayları anlatmak istiyordum ama isim konusunda çıkmaza girmiştim, tam düşünürken bir tane adam düşünün bu arada o adam adam gibi adam kendisi bir anda espiri yaptı ama hiç beklemediğim bir anda hiç beklemediğim bir espiri olduğu için bu ismi koydum ama gerçekten hayata isim önemli olduğunu düşünen birisiyim ama isim konusuna çok takıyorum bu bir çıkmaz..

Hani insan tam ortada bi yerde kalır ya bu o gibi benim isim meleklerim var bunu anlıyorum ama hangisi iyi hangisi kötü daha onu çözemedim .
 Bu blogu açma amaçlarımdan birisi ise hayata herşey gibi gözüken ama aslında hiç bir şey olan insanları anlatacağım ,belki bende onlardan birisi olabilirim bilmiyorum buna siz karar verin .