23 Eylül 2015 Çarşamba

Başarılı Düsunceler Başarisiz Hayatlar

Ne yapacağımı bilmiyorum lanet olsun !! istediğim dışa vurumu gerçekleştiremiyorum artık yeter diyeceğim ama diyemiyorum hep bir umut hep bir olur düşüncesi aklımdan çıkmıyor ama başaramadığımı her zaman unutuyorum sanki 80 yaşındaki bir dede gibi .
Ama bir gün gelicek gercek potansiyelimi insanlar görücek ve diyecek vay be .. Ben o günü bekliyor olacağım ,ben o gün uyamayacağım ben o gün , hiç kimseyi dinlemiyeceğim .

En çokta hırsımdan korkuyorum sabırsız ve dengesiz hırsımdan .

Bu satırları okuyan birisi ne demek istiyor olabilir ama düşünsenize bunların bir insan için ne kadar önemli olduğunu ne kadar değeri olduğunu eğer internet denilen şu olay 20 yıl 10 yıl sonra yok olmasa bu satırları görüp o anki ruh halimi anlıyacağım o anki durumumu içinde olduğum çıkmazı çok kolay anlıyacağım ve belkide gülüp geçeceğim ...