21 Eylül 2015 Pazartesi

Kültür çakışması

 Havaların durumu sizce insanları etkiliormu ? Yağmurlu havalarda daha bir asabi ve ciddi mi olur insan?, ama sanmıyorum eğer böyle bir durum olsa idi kuzey ülkeleri en asabi millet olurdu aslında olabilir çünkü oradan gelen insanlar sanki biraz soğuk davranıyorlar diye bir algı var diye hatırlıyordum kendileri gibi .
Bence bu durum insanın alışma evresi denilen bir durum olabilir çünkü yaşadığımız coğrafya sıcak iklim Antalya bu arada yağmurlu ve kapalı havalarda sanki bir değişik oluyorum ya da öyle olmak istiyorum bilemicem.
Bu insanın alışma süreci denilen evre olabilir vücut biraz farklı bir hisse kapılıyor . Kuzey ülkelerindeki insanlar neden soğuk oluyor o zman ? Sakın orası soğuk diye espiri yapmayın bunu yazarak aklınızda olmasa bile size soğuk espiri spoilerı verdim.ıhım neyse bence kuzey ülkelerindeki insanlar soğuk meselesi nasıl sıcak hava soğuk hava değişim evresi olur bence bu meselede öyle sıcak ülke insanları daha değişik bir insan görünce hele kuzeyden zıt kutup :) dan bir insan görünce iç güdüsel olarak bu düşünceye kapılıyor olabilir ama bence onları kültürel yapısı ile alakalı mesala biz Türkler İspanyollar Meksikalılar biraz ateşli hareketli milletleriz ama Ruslar İzlandalılar aynı değil ya da Asya ülkeleri bak iyi yazdım Asya ülkeleri çok farklı bana göre sadece kıtadaki ülkeler bir birine kültür olarak benziyor bunda iklim ve coğrafi şekkiler çok etkilli ama göz ardı edilemez .